Oppimisvaikeus 30.3.2017

Väitöstutkimus: Oppimisen lukot on mahdollista avata

Anu Kajamiehen väitöskirja tarkastetaan Turun yliopistossa perjantaina 7.4.2017

Väitöstutkimuksen keskeinen tavoite oli yhteistyössä opettajien kanssa edistää heidän ammatillista kehittymistään. Optimaalisen ohjausvuorovaikutuksen lisäämiseen pyrittiin tunnistamalla ja kehittämällä oppimisen ohjaustapoja.

Oppimisvaikeusoppilaiden oppimisen tukemiseen löytyy useita mahdollisuuksia ja haasteita. On tärkeää varmistaa huolellisesti, että käytetään optimaalisesti se usein vähäinen, mutta kuitenkin ainutlaatuisen merkityksellinen aika, joka voidaan resursoida oppimisvaikeusoppilaiden oppimisen tukemiseen, selviää Kajamiehen tarkastettavasta väitöskirjasta.

Englanninkielinen väitöskirja löytyy sähköisenä täältä.




Siirry sivun alkuun
Päivitetty 30.3.2017